FAQ
Välj ett ämne: Returer och reklamationer
Hur kan jag kontrollera i vilket skede mitt klagomål är?
- Om du har några frågor angående ditt klagomål, vänligen kontakta oss genom att skriva till store@knall.co.uk
Hur kan jag lämna in ett klagomål?
- Om produkten du fick är defekt eller har defekter och perioden på 15 dagar från köpet ännu inte har löpt ut, vänligen kontakta oss på följande e-postadress store@knall.co.uk
Hur kan jag begära retur?
- Om produkten du fick inte uppfyller dina förväntningar och perioden på 15 dagar från köpet inte har löpt ut ännu, kan du skicka in en begäran om retur, vänligen kontakta oss på adressen nedan via e-post store@knall.co.uk
- Kom ihåg att varor som tillverkas efter mått eller dras på individuella kundorder inte är föremål för returer.
Vad krävs för att lämna in ett klagomål?
- Om du märker någon skada på förpackningen, även en liten sådan, be leverantören att registrera skadan, skriv en skadeanmälan!
- Öppna förpackningen och kontrollera att varorna inte är skadade. Fotografera transportskadan och anmäl den så snart som möjligt via e-post till följande adress: store@knall.co.uk med viktig information, såsom:
- ordernummer
- Telefonnummer
- detaljerad beskrivning av skadan (till exempel: vilka delar visar skadan)
- bilder på skador
- skadeanmälan