FAQ
Välj ett ämne: Produkter och beställningar
Är produkten jag har valt tillgänglig?
- Du kan kontrollera tillgängligheten för produkterna direkt på vår hemsida. Detaljerad information är synlig på kortet för den valda produkten.
- Skräddarsydda produkter har ingen information om tillgänglig kvantitet.
Hur kan jag korrigera min beställning?
- Om du har gjort ett misstag när du gjorde beställningen, skriv omedelbart till oss på store@knall.co.uk , om din beställning ännu inte har anlänt till produktionerna kommer det inte att vara några problem att applicera ‡ på det fixar
Kan jag köpa varor som inte finns i butikens erbjudande?
- Ja, vårt utbud är väldigt brett och alla våra produkter går inte att hitta i webbutiken, har du inte hittat det du letar efter så använd kontaktformuläret
Jag beställde fel storlek vad ska jag göra?
- Du kan returnera produkter upp till 14 arbetsdagar från leveransdatum av kuriren.
- Men om din produkt tillverkades på beställning och den inte går att returnera, kontakta i detta fall omedelbart vår reklamationsavdelning genom att skriva till e-postadressen store@knall.co.uk (i många fall kan produkten vara att konvertera eller annars anta för att passa sin destination)